Kérem, adja meg a regisztrációnál használt e-mail címét és figyelje postafiókját. Az új jelszót a megadott címre fogjuk küldeni.
Tagság ellenőrzése
Az oldal bizonyos tartalmait csak SALDO-tagság mellett érheti el, közvetlen regisztrációra nincs lehetősége.
Adja meg e-mail címét, nevét és cége adószámát, és ellenőrizzük cége SALDO-tagságát.
Cégük rendelkezik aktív SALDO-tagi szerződéssel, de az online tagi felület eléréséhez még nem regisztráltak Főfelhasználót.
Az alábbi linkre kattintva jelezheti igényét a Főfelhasználó regisztrálására, és munkatársaink felvesszik Önnel a kapcsolatot.
A cégükhöz tartozó Főfelhasználó a megadott e-mail címmel még nem vett fel alfelhasználót. Az alábbi linkre kattintva kérheti, hogy kollégája Önnek is engedélyezzen hozzáférést a SALDO-tagi felülethez.
Az adószám alapján, az Ön cége még nem tag, az alábbi linket tudhat meg többet a tagságról.
A Saldo tagságról
A visszáru áfakezelése attól függ, hogy a vevő milyen oknál fogva szállítja vissza a kötelezett részére az árut.
Amennyiben az áru hibás téves (a megrendelésnél nagyobb mennyiségű áru kerül leszállításra) vagy meghiúsult teljesítés miatt kerül visszaszállításra, úgy értékesítőnek kell az eredeti teljesítésről kiállított számlát módosítania. Ebben az esetben a visszáruról csak az a vállalkozás állíthatja ki a helyesbítő számlát, amelyik eredetileg értékesítette azt. Így például helytelen az az eljárás, amelynél a vevő állítja ki a visszaküldött áruról a helyesbítő számlát, mivel az eredeti értékesítés adóalapja csökken a teljesítést követően.
Ha az árut az értékesítő egy bizonyos időtartamon belül, pusztán üzletpolitikai megfontolások alapján „veszi vissza”, úgy az adóhatóság álláspontja szerint, a visszavételt önálló termékértékesítésként kell kezelni. Vagyis az áru visszaszállí...
A cikk olvasásához be kell jelentkeznie az oldalra
Ha még nincs Saldo tagsága, nézze meg, hogyan válhat taggá, hogy olvashassa cikkeinket