Kérem, adja meg a regisztrációnál használt e-mail címét és figyelje postafiókját. Az új jelszót a megadott címre fogjuk küldeni.
Tagság ellenőrzése
Az oldal bizonyos tartalmait csak SALDO-tagság mellett érheti el, közvetlen regisztrációra nincs lehetősége.
Adja meg e-mail címét, nevét és cége adószámát, és ellenőrizzük cége SALDO-tagságát.
Cégük rendelkezik aktív SALDO-tagi szerződéssel, de az online tagi felület eléréséhez még nem regisztráltak Főfelhasználót.
Az alábbi linkre kattintva jelezheti igényét a Főfelhasználó regisztrálására, és munkatársaink felvesszik Önnel a kapcsolatot.
A cégükhöz tartozó Főfelhasználó a megadott e-mail címmel még nem vett fel alfelhasználót. Az alábbi linkre kattintva kérheti, hogy kollégája Önnek is engedélyezzen hozzáférést a SALDO-tagi felülethez.
Az adószám alapján, az Ön cége még nem tag, az alábbi linket tudhat meg többet a tagságról.
A Saldo tagságról
A szponzoráció a támogatásoknak egy fajtája, de valós tartalma alapján csak részben minősül támogatásnak. A szponzoráció során a szponzor olyan hátsó vagy tetszőlegesen direkt szándékkal ad a szponzoráltnak pénzt, hogy a szponzorált által kifejtett tevékenységre „felkapaszkodva” jobban tudjon kommunikálni a vevőivel. Mindamellett, hogy a szponzoráltnak a tevékenységét jól kell végeznie, még azt is meg kell valósítania, hogy a szponzoráló számára szélesítse a kommunikációs csatornákat a megcélozni kívánt csoportok felé.
Egy klasszikus - nap, mint nap látható - példán keresztül megvilágítva a kérdéskört. A Telekom Nyrt. azért (is) támogatja szponzorálja a Ferencváros labdarúgó csapatát, hogy a csapat játékosai a mezükön egy óriási T betűt - a Telekom logóját - viseljék. Ha jól játszik a csapat, akkor sokan nézik a mérkőzéseket és rengeteg emberben tudatosul a Telekom Nyrt. neve, amely tuda...
A cikk olvasásához be kell jelentkeznie az oldalra
Ha még nincs Saldo tagsága, nézze meg, hogyan válhat taggá, hogy olvashassa cikkeinket