Kérem, adja meg a regisztrációnál használt e-mail címét és figyelje postafiókját. Az új jelszót a megadott címre fogjuk küldeni.
Tagság ellenőrzése
Az oldal bizonyos tartalmait csak SALDO-tagság mellett érheti el, közvetlen regisztrációra nincs lehetősége.
Adja meg e-mail címét, nevét és cége adószámát, és ellenőrizzük cége SALDO-tagságát.
Cégük rendelkezik aktív SALDO-tagi szerződéssel, de az online tagi felület eléréséhez még nem regisztráltak Főfelhasználót.
Az alábbi linkre kattintva jelezheti igényét a Főfelhasználó regisztrálására, és munkatársaink felvesszik Önnel a kapcsolatot.
A cégükhöz tartozó Főfelhasználó a megadott e-mail címmel még nem vett fel alfelhasználót. Az alábbi linkre kattintva kérheti, hogy kollégája Önnek is engedélyezzen hozzáférést a SALDO-tagi felülethez.
Az adószám alapján, az Ön cége még nem tag, az alábbi linket tudhat meg többet a tagságról.
A Saldo tagságról
A konkrét kérdések megválaszolása előtt előrebocsátjuk, hogy a reklámadóról szóló 2014. évi XXII. törvény (Rtv.) 2. § (1) bekezdése adókötelessé teszi a reklám közzétételét
„a) a médiaszolgáltatásban,
b) a Magyarországon kiadott vagy Magyarországon terjesztett, túlnyomórészt magyar nyelvű sajtótermékben,
c) a Reklámtv. szerinti szabadtéri reklámhordozón,
d) bármely járművön, nyomtatott anyagon, ingatlanon,
e) az interneten, túlnyomórészt magyar nyelven vagy túlnyomórészt magyar nyelvű internetes oldalon.”
Az Rtv. 1. § 8. pontja határozza meg az Rtv. szempontjából a közzététel fogalmát:
„8. reklám közzététele: a Reklámtv. szerinti közzététel, függetlenül attól, hogy a reklám közzétételére irányuló szerződés meghatározza-e a reklám megjelenésének a helyét, az idejét vagy a módját,”
A gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII...
A cikk olvasásához be kell jelentkeznie az oldalra
Ha még nincs Saldo tagsága, nézze meg, hogyan válhat taggá, hogy olvashassa cikkeinket