A NAV új Ügyfélportál célja, gyakorlati jelentősége
Cikk, Hír

A NAV új Ügyfélportál célja, gyakorlati jelentősége

2023-04-21
Az „Egyablakos e-kommunikáció és e-dokumentumtár kialakítása az ügyfelekkel való kétoldalú kapcsolattartásban, az adóügyi igazgatási eljárások egyszerűsítése, adminisztratív terhek csökkentése” kiemelt KÖFOP-projekt (KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15-2016-00035) egyik célkitűzése volt az eBEV felület szolgáltatásainak megújítása egy új Ügyfélportál kialakításával külön alprojekt keretében, melynek technológiájára alapozva további lehetőségek nyílnak a későbbiekben a szolgáltatások bővítésére, az adatok lekérdezésének gyorsabbá, hatékonyabbá tételére. Az Ügyfélportál elnevezéssel a NAV azt akarta kifejezni, hogy a megújult felület nemcsak az elektronikus úton benyújtott bevallások lekérdezésének lehetőségét biztosítja – az eBEV elnevezés erre utalt, hiszen a felület 2009-ben történő indulásakor ez volt a fő célja –, hanem széles körben biztosítja az adózóról tárolt adatok elérhetőségét, letölthetőségé...
A cikk olvasásához be kell jelentkeznie az oldalra

Ha még nincs Saldo tagsága, nézze meg, hogyan válhat taggá, hogy olvashassa cikkeinket

Ne maradjon le a változásokról!
Íratkozzon fel hírlevelünkre!