Kérem, adja meg a regisztrációnál használt e-mail címét és figyelje postafiókját. Az új jelszót a megadott címre fogjuk küldeni.
Tagság ellenőrzése
Az oldal bizonyos tartalmait csak SALDO-tagság mellett érheti el, közvetlen regisztrációra nincs lehetősége.
Adja meg e-mail címét, nevét és cége adószámát, és ellenőrizzük cége SALDO-tagságát.
Cégük rendelkezik aktív SALDO-tagi szerződéssel, de az online tagi felület eléréséhez még nem regisztráltak Főfelhasználót.
Az alábbi linkre kattintva jelezheti igényét a Főfelhasználó regisztrálására, és munkatársaink felvesszik Önnel a kapcsolatot.
A cégükhöz tartozó Főfelhasználó a megadott e-mail címmel még nem vett fel alfelhasználót. Az alábbi linkre kattintva kérheti, hogy kollégája Önnek is engedélyezzen hozzáférést a SALDO-tagi felülethez.
Az adószám alapján, az Ön cége még nem tag, az alábbi linket tudhat meg többet a tagságról.
A Saldo tagságról
Január 16-tól megszűnik az általános Ügyfélkapu bejelentkezéssel történő elektronikus ügyintézés. A határidő lejártát követően az elektronikus ügyintézéshez való bejelentkezés kizárólag az Ügyfélkapu+ vagy a Digitális Állampolgárság Program (DÁP) azonosítással történhet.
Amennyiben az Ügyfélkapu+-ra történő regisztrációt január 15-ig nem teszik meg az érintettek, akkor sincs veszve semmi. A határidő ugyanis nem jogvesztő, így mindenkinek lehetősége van január 15-ét követően is az Ügyfélkapu+-ra történő átállásra. Az eljárás január 15-ét követően is ugyanaz marad. Így az általános Ügyfélkapu regisztrációval már rendelkezők az ügyfélkapu bejelentkezési felületén is kezdeményezhetik és elvégezhetik az elmaradt Ügyfélkapu+-ra történő átállás folyamatát.
Az Ügyfélkapu+-ra történő átálláshoz a kétfaktoros azonosítás miatt a felhasználóknak egy kódgeneráló szoftvert is alkalmazniuk kell. Lehet...
A cikk olvasásához be kell jelentkeznie az oldalra
Ha még nincs Saldo tagsága, nézze meg, hogyan válhat taggá, hogy olvashassa cikkeinket